Engros Media - rodinná firma s osobným prístupom

Top diéta

Top diéta
Top diéta

Chcete zhodiť nadbytočné kilogramy, ale nedržať ďalšiu úmormú a drastickú redukčnú diétu? A možno vážite akurát, a bojíte sa, že priberiete? Práve pre vás je táto kniha.

Hodnotenie:  
Dostupnosť:   Tovar je na sklade
Cena:   8.99 EUR   5.00 EUR
pridať do košíka

Wanda Jackowska: Top diéta

Vyskúšajte jedlá pripravené podľa odporúčaných receptov, ktoré nemajú viac ako 400 kcal, pričom denná energetická hodnota jedálneho lístka vytvoreného podľa nich je 1800 – 2000 kcal.

Základom zdravého chudnutia je nepoužívať žiadne veľmi reštriktívne metódy, ktoré obmedzujú zložky nevyhnutné na správne fungovanie organizmu, pretože okrem rýchleho úbytku hmotnosti môžu spôsobiť mnohé vážne ochorenia. Ak jete jedno či dve jedlá denne alebo znížite počet kalórií na minimum, výrazne sa vám spomalí metabolizmus. To v istom momente spôsobí, že budete ľahšie priberať, ale čoraz ťažšie chudnúť. Váš organizmus sa bude brániť proti hladu a nielenže bude šetriť energiu, ale ju aj bude ukladať vo forme tuku pre prípad ďalšieho výpadku. Lekári a odborníci na výživu varujú pred chudnutím vplyvom módy, pretože zvyčajne sa končí neúspechom – vyvolá jo-jo efekt a spôsobí ďalší stres. Ľudia, ktorí držia dlhé roky diétu, si tým len škodia a zo zdravých ľudí s neveľkou nadváhou sa stávajú pacienti s obezitou.

Prechod na diétu je dlhodobý proces, ktorý si od vás vyžaduje nielen zmenu doterajších stravovacích návykov, ale aj životného štýlu. Preto by ste mali chudnúť postupne a pomaly – od 0,5 do 1 kg týždenne. Nezabúdajte, že obezita je choroba a zdravá strava ju pomáha liečiť. Aj keď kilogramy zhadzujete pod odborným dohľadom, hrozí vám jo-jo efekt. Skúste sa spýtať samých seba, či krátkodobá, drastická redukčná diéta výrazne zlepší vašu kondíciu.

Zdravý, nízkokalorický a ľahko stráviteľný jedálny lístok sa má skladať z rôznych produktov, v zásade teda môžete jesť všetko. Určite obmedzte sladkosti. Ak sa predsa stane, že im podľahnete, nech je to domáci koláč a nie maškrta z cukrárne. Veľa z vás robí chybu, keď neobmedzí spotrebu rastlinného tuku, ktorý je rovnako kalorický ako živočíšny. Používanie menšieho množstva tuku súvisí so zásadnou zmenou prípravy potravín – tradičnú panvicu nahraďte grilovacou alebo hrncom na varenie na pare, potraviny duste vo vlastnej šťave, prípadne v malom množstve vody.

Mali by ste jesť 4 – 5 jedál denne, pravidelne každé 3 – 4 hodiny, pomerne viac v prvej polovici dňa a nie pred spaním. Zeleniny si doprajte, koľko chcete, ale pozor na ovocie, pretože obsahuje cukor. Neprejedajte sa, ale nedopusťte záchvaty vlčieho hladu. Medzi jedlami pite iba vodu. Nezabúdajte na celozrnné obilniny a dbajte na systematickú telesnú aktivitu. Kilogramy pribúdajú len ľuďom, ktorí jedia viac ako spália. Najnebezpečnejšia je pre vás brušná obezita, ktorá spôsobuje mnohé choroby. Je nevyhnutné aby ste sa jej zbavili. Starajte sa o prevenciu a zmeňte stravovacie návyky. Zostavte si taký jedálny lístok, aby ste nepriberali, pretože aj takýmto spôsobom sa chudne. Ak si budete udržiavať normálnu telesnú hmotnosť, úspech je zaručený.


Web: tlač  |  « späť  
 

Pozrite si tiež

Deň bez mäsa
Cena: 11.00 EUR 
Chudnite bez stresu
Cena: 5.00 EUR 
Detoxikácia organizmu Kľúč k zdraviu
Cena: 5.00 EUR 
Celý život vo forme
Cena: 9.00 EUR 
Top diéta
Cena: 5.00 EUR 
Fresh diet
Cena: 4.00 EUR 
Ottova rodinná kuchárka
Cena: 12.00 EUR 
OMG diéta
Cena: 4.00 EUR 
 
 
 
Nákupný košík
Produkty: 0
Otvoriť košík
engros.sk

Reklama


Pozrite si tiež