90-dňová rozlišovacia diéta

90-dňová rozlišovacia diéta
90-dňová rozlišovacia diéta

S rozlišovacou diétou začnete nový život. Zistíte, že počas jej dodržiavania, budú vaše dni oveľa pestrejšie. Zhadzujte svoje kilogramy s chutnými jedlami bez toho, aby ste sa museli zrieknuť akéhokoľvek jedla.

Hodnotenie:  

Breda Hrobat; Mojca Poljanšek: 90-dňová rozlišovacia diéta

Rozlišovacia diéta je prvou diétou, s ktorou sa Vám podarí dosiahnutú hmotnosť aj udržať. Zvoľte si správnu kombináciu potravín a dodržujte presný čas stravovania. Majte pravidelnú telesnú aktivitu, ktorá sa pozitívne odrazí na vašom fyzickom a duševnom zdraví.

Cieľom rozlišovacej diéty nie je len strata kilogramov, ktoré máte navyše, ale hlavne zmena metabolizmu v organizme. Pretože len týmto spôsobom si udržíte hmotnosť, ku ktorej sa dopracujete v priebehu 3 mesiacov. Ak budete postupovať presne podľa plánu, môže sa vám podariť schudnúť 18 až 25 kilogramov. Každý kilogram, ktorý stratíte je tou správnou cestou k tomu, aby ste sa cítili zdravšie a lepšie. Zamyslite sa či sa vám to oplatí.

Úspešné chudnutie je založené na:

  • presnom časovom rozvrhu stravovania
  • správnej kombinácii potravín
  • dostatočnom množstve vypitých tekutín
  • pravidelnej telesnej aktivite
  • pozitívnom myslení

Už nebudete musieť rozmýšľať, čo budete na druhý deň jesť. Predpísaný jedálny lístok nemusíte absolútne presne dodržiavať, no je dôležité, aby ste počas každého dňa diéty jedli správne skombinované potraviny, ktoré máte na ten deň určené a sami si ich pripravili. Princípy stravovania sú vhodne pre všetkých, tak ako pre tých s dlhou pracovnou dobou, ako ja pre tých, ktorí varia pre celú rodinu. Výhodu je, že jedálne lístky sú zostavené z ľahko dostupných potravín, ktoré dostanete v každom obchode. Niektoré jedlá si môžete pripraviť aj na viac dní a môžete ich skladovať v mrazničke. Dobrou správou pre vás je, že môžete jesť vaše obľúbené jedlá, samozrejme pod podmienkou dodržania presného časového rozvrhu stravovania a správnej kombinácii potravín, ktoré nesmiete meniť.

Breda Hrobat; Mojca Poljanšek: 90-dňová rozlišovacia diéta Ďalších 90 dní

Na rozdiel od prvého dielu, ktorý sa venuje redukcii telesnej hmotnosti, druhý diel je určený pre vás všetkých, ktorý si chcete trvalo udržiavať svoju telesnú hmotnosť. Nájdete tu usmernenia, ktoré vás privedú na pravú cestu, ako si dlhodobo udržiavať dosiahnutú hmotnosť.

Základné princípy udržiavania si hmotnosti:

  • presný čas stravovania
  • správna kombinácia potravín
  • správna príprava jedál
  • dostatočné množstvo tekutín
  • pravidelná telesná aktivita
  • želanie zlepšiť si kvalitu života

Spoznajte nové praktické a chutné jedlá na ďalších 90 dní, ktoré vám pomôžu udržať si dosiahnutú hmotnosť. Jedlá sú samozrejme zostavené podľa presných zákonitostí rozlišovania potravín v jedlách. Rovnako ako v prvom diele, jedlá sú určné pre všetkých, z ľahko dostupných potravin a dokonca si môžete vybrať aj jedlá z polotovarov. Poradie jedál môžete meniť, dajte prednosť jedlám, ktoré obľubujete. Nezabudnite však pritom na presný časový rozvrh stravovania a voľbu správnej kombinácie potravín. Experimentujte a využívajte aj vlastné recepty, prispôsobte ich princípom rozlišovania potravín a ich správnej kombinácii. Získajte inšpiráciu na ceste k vašej trvalej spokojnosti.


Stránky: Produkty
Web: tlač  |  « späť  
 

Pozrite si tiež

 
Nákupný košík
Produkty: 0
Otvoriť košík
Pozrite si tiež